Magneet verzacht bijwerkingen corona-vaccinatie

Magneet verzacht bijwerkingen corona-vaccinatie

"Corona-vaccinatie magneetje"
Waar of niet waar, mijn echtgenote en ik kunnen het niet meer proefondervindelijk vaststellen. Maar u misschien nog wel.

Ik ben (77) en enkele weken voor mijn echtgenote (73)  (in België) gevaccineerd met Pfizer. En kende geen bijwerkingen. Misschien een beetje gevoeligheid op de plek waar de naald in de arm is gegaan. In ieder geval niets hinderlijks. Het vaccineren in Belgi
ë (Wallonië) is als een feestje.

Eerste vaccinatie Astra Zenica
Mijn echtgenote heeft na de eerste vaccinatie Astra Zenica twee dagen overgegeven en hield werkelijk niets binnen. Daarna was alles als voorheen.

Tweede vaccinatie Astra Zenica
Vandaag, precies 14 dagen geleden heeft zij haar tweede vaccinatie gehad. Sinds die tijd klaagt ze over vermoeidheid maar slaapt toch slecht. Terwijl zij, onder normale omstandigheden, juist een "schone" slaapster is. 

Maar goed, nu naar de clou.

Magneetje op de prikplek, zo meldt Madrid
Vandaag had mijn echtgenote een goede vriendin uit Madrid aan de telefoon. Naast belangrijke en nog veel meer onbelangrijke informatie uitwisseling passeerden ook haar bijwerkingen na de tweede prik. 
Waarop haar vriendin zei: "Oh, weet je dat niet, je moet een magneetje op de prikplek leggen. Dat blijft zo hangen en trekt alle "rotzooi" uit je lichaam.

Wie gaat het proefondervindelijk proberen en hierover berichten? Of is het echt grote onzin? Een verhaal te mooi om waar te zijn? 

Maar toch het proberen waard.

13 juli 2021, 22.30 uur.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Huiseigenaren in Spanje slecht beschermd

Reacties op struikrovers op de Spaanse autosnelwegen

Groene, rode en blauwe lijnen op Spaanse wegen